Řídící jednotky LPGTECH – charakteristika

Řídící jednotky LPGTECH

Jednotky LPGTECH vlastnosti

Výpis základních funkcí řídících jednotek LPGTECH
Algoritmus kalibrace TECH - propracovaný systém seřízení práce jednotky na plyn bez nutnosti ukládání mapy množnika(STAG), umožňující precizní doladění které splňuje ty nejvyšší požadavky nejmodernějších motorů
Algoritmus kalibrace Standard - obecně známý a dlohodobě používaný princip kalibrace vstřikování plynu s vícebodovým "množnikem".
Nastavení pro motory typu VALVETRONIK a WANKEL
Možnost odeslání souborů vytvořených osciloskopem přímo z konfiguračního programu technické podpoře
Možnost mobilní komunikace konfiguračního software s řídící jednotkou pomocí Bluetooth adaptéru
Možnost přímé konfigurace a diagnostiky pomocí tabletů a mobilních telefonů s Andoidem s aplikací GASDROID
Plná podpora 3D map benzínových i plynových
Automatická detekce typu vstřikování fullgroup, semiseqent a seqent
Kalibrace - automatické nastavení plynové mapy na základě vtřikovacích časů benzínu
Podpora LPG i CNG
Emulátor benzínových vstřikovačů
Automatická kalibrace systému
Automatické přepnutí na plyn
Automatické přepnutí na benzín když dojde plyn
Automatická kalibrace ukazatele hladiny plynu
Možnost korekce mapy v závislosti na otáčkách motoru
Možnost korekce mapy v závislosti na teplotě reduktoru
Možnost korekce mapy v závislosti na teplotě plynu
Možnost korekce mapy v závislosti na tlaku plynu
Možnost korekce průtoku a délky otevření plynových vstřikovačů
Možnost snímání otáček motoru ze snímače polohy vačkového hřídele
Možnost trvalého přepnutí jednotlivých vstřikovačů plynu do benzínu(nouzové řešení při poruše plynového vstřikovače)
Vizualizace vstřikovacích časů benzínu i plynu
Funkční režimy pro standardní motory i motory přeplňované
Možnost použití širokého výběru plynových vstřikovačů
Možnost použití výběru různých typů snímačů hladiny plynu
Funkce předehřevu plynových vstřikovačů
Možnost omezení maximálního zatížení v režimu na plyn(přepnutí do benzínu za různých podmínek)
Funkce snížení systémového tlaku plynu před přepnutím do plynu
Funkce signalizace pro připomenutí nutnosti servisu
Funkce rychlý start a start/stop systém(možnost startovat rovnou na plyn při určité teplotě motoru)
Funkce nouzový start - nouzový start studeného motoru na plyn
Funkce "filtr otáček".
Funkce "Master/Slave" pro motory V12
Funkce filtrování krátkých vstřikovacích časů a přívstřiků
Plná ochrana jednotky před zkratem a přetížením dvěma okruhy(plynové vstřikovače a ventily mají samostatné jištění, ostatní elektronika také)